Postępowanie zostało rozstrzygnięte
c. formularz asortymentowo-cenowy (załącznik nr 1) każdej części przedmiotu zamówienia.
2. Oferty należy składać na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 3, do dnia 10.04.2025 do godz. 10.00, w siedzibie ZSET bądź przesłać na adres e-mail : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
3. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10.04.2025 o godz. 11.30.
4. Oferent może zadawać pytania i wnioski do postępowania na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
5. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
6. Zmawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści postępowania lub jego unieważnienia na każdy jego etapie.
7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
V. KRYTERIUM OCENY OFERT - najkorzystniejsza cena
VI. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
2. Z oferentem który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa której wzór stanowi załącznik nr 2.
VII. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor ZSET w Rakowicach Wielkich, którego siedziba znajduje się w Rakowicach Wielkich 48.
2. Administrator danych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się listownie na adres Administratora, tel.75 782 43 63 lub e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
3. Administrator będzie przetwarzać Pani/Pana dane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa. Ponadto mogą być one ujawniane podmiotom, z którymi Administrator zawarł umowy na świadczenie usług serwisowych dla systemów informatycznych wykorzystywanych przy ich przetwarzaniu oraz świadczenia usługi serwera mailowego.
5. Posiada Pani/Pan następujące prawa:
1) prawo dostępu do treści swoich danych - art. 15 RODO;
2) prawo do sprostowania danych - art. 16 RODO;
3) prawo do usunięcia danych - art. 17 RODO;
4) prawo do ograniczenia przetwarzania - art. 18 RODO;
5) prawo do przenoszeni danych - art. 20 RODO;
6) prawo do sprzeciwu - art. 21 RODO.
6. Ograniczenia do korzystania z praw w związku z art. 8a ust. 2 i 3 oraz art. 97 RODO:
1) w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowania żądania, w szczególności podanie nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;
2) wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
7. Posiada Pani/Pan ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych Adres: Stawki 2, 00-193 Warszawa; Telefon: 22 531 03 00
8. Pani/Pana dane, nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.
9. Podanie danych osobowych w zakresie wymaganym prawem jest obligatoryjne. Kon-sekwencją niepodania tych danych będzie brak możliwości realizacji wniosku, udziału w przetargu lub zawarcia umowy. W pozostałych przypadkach podanie danych jest dobrowolne a zgoda na ich przetwarzania może zostać cofnięta w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody sprzed jej cofnięcia.
10. Pani/Pana dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia będą przechowywane, zgodnie z art. 75 ustawy o ochronie danych osobowych, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. W przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
VIII. ZAŁĄCZNIKI:
Załącznik nr 1. Opis przedmiotu zamówienia (formularz asortymentowo-cenowy xlsx)
Załącznik nr 2. Projekt umowy.
Załącznik nr 3. Formularz oferty.
BIP