Organizacja roku szkolnego

Spis treści

Postępowanie zostało rozstrzygnięte


Rakowice Wielkie, 3 kwietnia 2025
Zespół Szkół Ekonomiczno Technicznych
W Rakowicach Wielkich
Rakowice Wielkie 48
59- 600 Lwówek Śląski
Tel. 75 782 46 63
I. ZAMAWIAJĄCY
Powiat Lwówecki - Zespół Szkół Ekonomiczno Technicznych w Rakowicach Wielkich
Rakowice Wielkie 48
59-600 Lwówek Śląski
NIP: 616-14-10-172
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do Zespołu Szkół Ekonomiczno-Technicznych w Rakowicach Wielkich wyposażenia niezbędnego do realizacji projektu „Regionalna gastronomia dla Dolnego Śląska” zgodnie z wykazem ilościowo-cenowym stanowiącym załączniki do zapytania:
Część 1 postępowania: wyposażenie techniczne pracowni gastronomicznej na potrzeby kuchni molekularnej w specyfikacji stanowiącej załącznik nr 1a do zapytania,
Część 2 postępowania: meble i wyposażenie szkolne do pracowni gastronomicznej w specyfikacji stanowiącej załącznik nr 1b do zapytania,
Część 3 postępowania: zakup i sukcesywna dostawa 600 litrów ciekłego azotu. Zamawiający przewiduje 40 dostaw po 15 litrów w okresie od podpisania umowy do 30.06.2026, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym.
 
Zamawiający nie dopuszcza ofert częściowych w obrębie jednej części zamówienia.
 
2. Przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania stawiane:
a. urządzeniom stosowanym w gastronomii
b. meblom i wyposażeniu szkolnemu w odniesieniu do części 2
c. gazom technicznym stosowanym w kuchni molekularnej.
 
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA.
1. Dostawa przedmiotu zamówienia do Zamawiającego, z wyłączeniem części 3, powinna nastąpić w ciągu do dwóch tygodni od dnia podpisania umowy, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.
IV. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Oferta musi zawierać:
a. nazwę i adres oraz dane kontaktowe oferenta,
b. wartość brutto (zawierającą również koszt dostawy) każdej części przedmiotu zamówienia oddzielnie.
c. formularz asortymentowo-cenowy (załącznik nr 1) każdej części przedmiotu zamówienia.

2. Oferty należy składać na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 3, do dnia 10.04.2025 do godz. 10.00, w siedzibie ZSET bądź przesłać na adres e-mail : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
3. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10.04.2025 o godz. 11.30.
4. Oferent może zadawać pytania i wnioski do postępowania na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
5. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
6. Zmawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści postępowania lub jego unieważnienia na każdy jego etapie.
7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

V. KRYTERIUM OCENY OFERT - najkorzystniejsza cena
VI. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

1. O wyborze oferty Zamawiający zawiadomi oferentów na piśmie.
2. Z oferentem który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa której wzór stanowi załącznik nr 2.
 

VII. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO):
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor ZSET w Rakowicach Wielkich, którego siedziba znajduje się w Rakowicach Wielkich 48.
2. Administrator danych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się listownie na adres Administratora, tel.75 782 43 63 lub e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
3. Administrator będzie przetwarzać Pani/Pana dane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa. Ponadto mogą być one ujawniane podmiotom, z którymi Administrator zawarł umowy na świadczenie usług serwisowych dla systemów informatycznych wykorzystywanych przy ich przetwarzaniu oraz świadczenia usługi serwera mailowego.
5. Posiada Pani/Pan następujące prawa:

1) prawo dostępu do treści swoich danych - art. 15 RODO;
2) prawo do sprostowania danych - art. 16 RODO;
3) prawo do usunięcia danych - art. 17 RODO;
4) prawo do ograniczenia przetwarzania - art. 18 RODO;
5) prawo do przenoszeni danych - art. 20 RODO;
6) prawo do sprzeciwu - art. 21 RODO.

6. Ograniczenia do korzystania z praw w związku z art. 8a ust. 2 i 3 oraz art. 97 RODO:

1) w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowania żądania, w szczególności podanie nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;
2) wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

7. Posiada Pani/Pan ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych Adres: Stawki 2, 00-193 Warszawa; Telefon: 22 531 03 00
8. Pani/Pana dane, nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.
9. Podanie danych osobowych w zakresie wymaganym prawem jest obligatoryjne. Kon-sekwencją niepodania tych danych będzie brak możliwości realizacji wniosku, udziału w przetargu lub zawarcia umowy. W pozostałych przypadkach podanie danych jest dobrowolne a zgoda na ich przetwarzania może zostać cofnięta w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody sprzed jej cofnięcia.
10. Pani/Pana dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia będą przechowywane, zgodnie z art. 75 ustawy o ochronie danych osobowych, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. W przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.

 

VIII. ZAŁĄCZNIKI:
Załącznik nr 1. Opis przedmiotu zamówienia (formularz asortymentowo-cenowy xlsx)
Załącznik nr 2. Projekt umowy.
Załącznik nr 3. Formularz oferty.

©2025 Zespół Szkół Ekonomiczno-Technicznych im. Kombatantów Ziemi Lwóweckiej w Rakowicach Wielkich. All Rights Reserved.

Wyszukaj

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Zrozumiałem